این تارنما در تلاش است تا با جمعآوری و ارائه کاملترین حل تمرینهای موجود در جهان، به ارتقاء وضعیت تحصیلی دانشجویان کمک کند. واژه «گیزپر» هیچ معنایی برای ما فارسیزبانان ندارد و گروه ما در صدد است تا به آن معنا دهد. تارنمای گیزپر محدودیت موضوعی ندارد، لذا از همه افراد درخواست همکاری میکنیم و در مقابل به ایشان فضا خواهیم داد که در مورد کسب و کار خود تبلیغ کنند.
مرامنامه
گیزپر بهعنوان یک تارنمای خدماتی، خود را مقید به اصولی میبیند؛
۱- عدم رضایت مشتری، نیاز به توجیه ندارد و همیشه حق با وی است.
۲- اعتبار تارنما به سود مالی آن ارجحیت دارد.
۳- تارنمای گیزپر در برابر فاش شدن اطلاعات مشتریان مسئول است.
۴- پیگیری درخواستها و حل مشکلات احتمالی به عهده گروه است و نباید منتظر یادآوری مشتری ماند.
۵- این گروه، تابعِ تامِ احکام قانونی، شرعی و اخلاقیِ منطقهای است که در آن فعالیت میکند.
۶- پلهای ارتباطی میان گروه و مشتری (تلفن، ایمیل، شبکههای اجتماعی و…) باید پویا و مؤثر باشند.
۷- حفظ احترام مشتریان و اعضای گروه ضروری است.
۸- اگر سطح توقع مشتری را بالا بردیم، آنگاه به کیفیت دست یافتهایم!
۹- تمامی مؤسساتی که بهنوعی از برند آنها استفاده میشود، حق اعتراض به مخدوش شدن اعتبار خود را دارند.
۱۰- مدیر تارنما، مسئول حسن اجرای مرامنامه است و مشتریان باید بتوانند مستقیماً و در کوتاهترین زمان با وی ارتباط برقرار کنند.
مشتری گرامی، تمامی مراحل پرداخت توسط شرکت معروف و معتبر «همراه پرداز زرین» یا همان زرینپال انجام میشود که دارای مجوزهای لازم برای کسب و کار اینترنتی از مراجع ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران است. لذا با خیالی آسوده پرداخت خود را انجام دهید.
پرداختهای اینترنتی در ایران، معمولاً از طریق شاپرک انجام میشود و توجه به نکات ایمنی این شرکت خالی از لطف نیست: نکات امنیتی پرداخت وجه خریدهای اینترنتی
تماس با پشتیبانی تارنمای گیزپر جهت ارائه پیشنهادات، شکایات، و همچنین درخواست حل تمرین
تلفن همراه (واتساپ): 4840511-0937
ایمیل: admin [at] gizpar.ir
[at] را به @ تبدیل و فواصل را حذف کنید!
پیامهای ارسالشده از طریق ایمیل یا واتساپ، در کمتر از ۲ ساعت جواب داده خواهد شد. برای پیگیری سریعتر لطفاً تماس حاصل فرمایید.
گیزپر تارنمایی برای همه!
یک دیدگاه برای “درباره ما”