ثبت تخصصی موقعیت فروشگاه در گوگل مپ

امروزه شما می‌توانید موقعیت بانک‌ها و جایگاه‌های سوخت را به‌راحتی در ایران پیدا کنید. پس شما هیچوقت نزدیک‌ترین بانک یا جایگاه سوخت را از دست نخواهید داد. چون نرم‌افزارهای هوشمند گوگل، با توجه به موقعیت شما می‌توانند نزدیک‌ترین آن‌ها را به شما نشان دهند. حتی شما می‌توانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید؛ حتماً قبل از ورود به هتل خود، چک می‌کنید که نزدیک‌ترین جایگاه سوخت یا پمپ بنزین کجاست.

آیا می‌دانستید که شما هم می‌توانید موقعیت مغازه یا فروشگاه یا دفتر خود را در نقشه گوگل درج کنید؟
آیا می‌دانستید که با یک بار ثبت در گوگل مپ، اطلاعات شما برای همیشه در مپ گوگل نشان داده خواهد شد؟
آیا می‌دانستید که تمام نرم‌افزارهای مسیریابی از نقشه‌های گوگل استفاده می‌کنند؟
آیا می‌دانستید اگر شما در گوگل باشید، افراد می‌توانند موقعیت فروشگاه شما را در عکس اینستاگرام خود درج کنند؟
آیا می‌دانستید روزانه چندین نفر در نزدیکی شما به‌دنبال خدمات و کالاهای فروشگاه‌تان هستند اما شما را نمی‌یابند؟

چرا همین الان، موقعیت خود را در گوگل ثبت نمی‌کنید؟ علاوه بر موقعیت، شما می‌توانید تصاویری از فروشگاه خود، ساعات کاری، تلفن تماس و … را مشابه شکل زیر درج کنید. ما این کار را با کم‌ترین هزینه برای شما انجام خواهیم داد.

 

نحوه درخواست خدمات ثبت کسب و کار در گوگل مپ

خدمات به دو روش ارائه می‌شود؛ حضوری (فقط تهران و کرج) و اینترنتی (در همه نقاط کشور). در روش حضوری، ما در محل حاضر می‌شویم و صفر تا صد کار را انجام می‌دهیم. روش حضوری برای افرادی مناسب است که قادر به پر کردن فرم خدمات غیرحضوری نیستند.

در روش اینترنتی، تمام مراحل کار به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و نیازی به حضور طرفین نیست. برای درج اطلاعات فروشگاه یا دفتر کار خود یا ویرایش آن‌ها، لطفاً اطلاعات ذیل را به واتس‌اپ با شماره ۴۸۴۰۵۱۱-۰۹۳۷ ارسال نمایید. برای دریافت شناسه ما در سایر نرم‌افزارها (واتزاپ، بله، اینستاگرام و…) لطفاً با شماره مذکور تماس حاصل فرمایید.

عنوان کامل فروشگاه: به فارسی و انگلیسی
نوع کسب و کار: مانند ابزار و یراق، سبزی فروشی، سوپرمارکت، تعمیرگاه خودرو، رستوران، آرایشگاه، خرازی، کافی نت، داروخانه، بنگاه معاملات املاک، نانوایی، آموزشگاه، عطاری، پوشاک، طلافروشی، فست‌فود، لوازم آرایشی و بهداشتی، دفتر اسناد رسمی، کافی شاپ، باشگاه، گلفروشی، خیاطی، نمایشگاه ماشین، آژانس مسافرتی و…
آدرس دقیق: لطفاً جلوی در ورودی فروشگاه خود بایستید و موقعیت خود را پیدا کنید و بفرستید (با گزینه send current location). هنگام موقعیت‌یابی چند لحظه صبر کنید تا دقیق‌ترین نقطه انتخاب شود. برای انتخاب موقعیت دقیق، تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.
ساعات کاری در هفته: اختیاری
شماره ثابت: اختیاری
شماره موبایل: اختیاری
تصویر از سردر و داخل: اختیاری
شناسه جیمیل دلخواه: به درخواست شما، یک جیمیل (ایمیل گوگل) به نام خودتان ساخته خواهد شد و اطلاعات از طریق آن درج خواهد شد. (اختیاری)
نشانی سایت یا شناسه اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی: اختیاری

چند نکته مهم

1- فرآیند تأیید مکان توسط گوگل بین یک تا 15 روز طول می‌کشد. در این فاصله هیچ اطلاعاتی از کسب و کار شما در گوگل به نمایش در نخواهد آمد.

2- هر کاربری می‌تواند اطلاعات کسب و کار شما را ویرایش کند. لذا بعد از ظاهر شدن اطلاعات کسب و کار شما، مسئولیت مراقبت از آن به عهده خودتان است. شما باید به‌صورت دوره‌ای به اطلاعات خود سر بزنید تا از صحت آن مطمئن شوید و در صورت تغییر ناخواسته، آن‌ها را اصلاح کنید.

3- بعد از این‌که اطلاعات شما در نقشه گوگل به نمایش درآمد، هر کاربری می‌تواند برای کسب و کار شما نظر بگذارد و شما هیچ اختیاری در تأیید و رد نظرات ندارید.

4- سه مورد ذکرشده جزئی از قوانین گوگل است و گیزپر هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد

5- گیزپر برای رفع مشکلات احتمالی و همچنین راهنمایی‌های موردنیاز، تا 24 ساعت پشتیبانی تلفنی یا واتس‌اپی انجام خواهد داد.

هزینه خدمات

هزینه خدمات حضوری در شهر تهران 200 هزار تومان است. در کرج و مناطق خاصی از تهران، هزینه رفت و آمد به مبلغ مذکور اضافه خواهد شد. این دستمزدها به‌صورت پیش‌پرداخت دریافت می‌گردند.

هزینه خدمات اینترنتی، 50 هزار تومان است که به‌صورت پیش‌پرداخت دریافت می‌گردد.

توجه: لطفاً قبل از هرگونه پرداخت، نکات بالا را مطالعه فرمایید و هماهنگی‌های اولیه را با گیزپر انجام دهید.

توجه: در صورتی که بعد از 20 روز از ثبت‌نام، موقعیت شما روی گوگل نشان داده نشود، هزینه‌های دریافتی عودت داده خواهد شد.

سؤالات رایج

آموزش گام به گام ثبت location در گوگل مپ به صورت رایگان ثبت نام در گوگل مپ – ثبت مکان در گوگل مپ ثبت مکان شما در نقشه گوگل (google map) ثبت آژانس مسافرتی در گوگل مپ تتها در ۱۰ دقیقه افزودن یا ویرایش نشانی کسب‌وکار ثبت مکان در گوگل مپ یا Add place در نسخه موبایل و دسکتاپ آموزش کامل ثبت مکان در گوگل مپ

راهنمای کامل ثبت مکان در گوگل مپ (نقشه گوگل) رایگان کسبینو رایگان آموزش ثبت مکان در گوگل مپ ثبت مکان در گوگل مپ؛ چگونه مکان خود را به گوگل مپ اضافه کنیم؟ ثبت موقعیت روی نقشه گوگل و نمایش آن در نتایج جستجو ثبت مکان در گوگل مپ؛ راهنمای جامع افزودن آدرس کسب‌و‌کارها در گوگل چگونه مکان شرکت خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

ثبت مکان در گوگل مپ و فراتر از آن! چگونه در گوگل مپ ثبت مکان کنیم؟ چگونه مکان خودم را به google map اضافه کنم؟ آموزش ثبت آدرس در نقشه گوگل و نمایش در سرچ گوگل ثبت کسب و کار در گوگل ثبت مکان روی google map چطور باید آدرس مغازه را در گوگل ثبت کنم؟ آموزش کامل ثبت مکان در گوگل‌مپ با اپ موبایل نحوه ثبت سایت در نقشه گوگل

چرا محل من روی نقشه گوگل تایید نمی شود؟ تغییراتی که روی نقشه گوگل اعمال کرده ام نشان داده نمی شود! چرا تصویری که دوست دارم به عنوان تصویر اصلی باکس نشان داده نمی شود؟ چطور می شود کامنت های توهین آمیز یا دروغین را حذف کرد؟ چه کسانی می توانند به سوال های موجود در باکس گوگل پاسخ بدهند ؟ چگونه می شود اسم فارسی را روی باکس گوگل ثبت کرد؟

چه عکس هایی را اجازه داریم روی باکس گوگل منتشر کنیم؟ عکس های ۳۶۰ درجه و تورمجازی گوگل در کدام قسمت نشان داده می شود؟ آیا می شود آدرس اینستاگرام یا تلگرام را روی قسمت لینک وبسایت ثبت کرد؟

آموزش کامل (تصویری ۰ تا ۱۰۰) ثبت مکان در گوگل مپ آموزش صفر تا صد ثبت مکان در گوگل مپ ثبت مکان در گوگل مپ – اضافه کردن و ویرایش آدرس کسب و کار در Google Maps

کتابتو پیدا نکردی؟ تو کامنتا مشخصاتشو بذار تا برات پیداش کنیم :)